Na tomto místě uvádíme aktuální přehled všech nabízených pracovních míst v PMS

Základní kvalifikační předpoklady uchazečů a přehled činností, které jsou předmětem výkonu činnosti úředníků a asistentů PMS jsou uvedeny v zákoně o PMS ZÁKON 257/2000 Sb.

Platové zařazení dle nař. vlády ČR č. 564/2006 Sb., příloha č. 2. - bližší informace jsou sdělovány při případném výběrovém řízení.

Uchazeči, kteří jsou přijímáni do pracovního poměru PMS výhledově na dobu neurčitou (tedy ne jako zástup za mateřskou dovolenou), jsou vždy na počátku pracovního vztahu přijímáni na dobu určitou. Změna pracovní smlouvy na dobu neurčitou nastává až po absolvování povinného vzdělávacího kursu a následném úspěšném splnění zkoušky.

V případě, že uchazeč získal požadované magisterské vzdělání humanitního směru v zahraničí pro funkci úředníka PMS, je předpokladem k zařazení do výběrového řízení nostrifikace (osvědčení o srovnatelnosti vzdělání). Toto osvědčení vydávají vysoké školy, které učí stejné či obdobné obory, jako je posuzovaný obor (blíže viz. §§ 89 a 90 zákona č. 111/1998 Sb. o vysokých školách).
 
PMS neregistruje uchazeče o zaměstnání jinak, než v souvislostí s přímým přihlášením se na konkrétní výběrové řízení
 
 

PMS vyhlašuje výběrové řízení na pozici

Asistent(ka) ředitelky
SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
trestní bezúhonnost
samostatnost, zodpovědnost a organizační schopnosti
reprezentativní vystupování
komunikační dovednosti, kreativitu
flexibilitu, zodpovědnost
mírně pokročilá angličtina
řidičský průkaz sk. B výhodou
Náplň práce
zajištění chodu sekretariátu ředitele a administrativa spojená s touto činností
příprava podkladů pro jednání
přivítání a obsluha návštěv
administrativní činnost
správa kalendáře ředitele
podpora ostatních oddělení
administrace zahraničních pracovních cest zaměstnanců PMS
Nabízíme
samostatnou práci v příjemném kolektivu Probační a mediační služby
platové zařazení dle 9. platové třídy (dle přílohy č. 4 Nařízení vlády č. 564/2006 Sb.)
po zkušební době osobní příplatek
zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, pružná pracovní doba s občasnou možností Home Office
místo výkonu práce Praha
Další informace
Písemné materiály požadované od uchazeče: strukturované CV a souhlas se zpracováním osobních údajů dle zák. č. 101/2000 Sb. zasílejte do 10.07.2017 na e-mail lgaluszkova@pms.justice.cz, do předmětu uveďte: asistent(ka) ředitelky.
Nástup srpen 2017

 

Referent správy středisek
doba určitá
Požadujeme
vysokoškolské vzdělání (stavební/technick směr podmínkou)
zkušenosti se správou budov
zkušenosti s opravami a údržbou budov
zkušenosti s pořizováním majetku a služeb dle zákona o veřejných zakázkách
zkušenosti s BOZP a PO
zkušenosti s EZS objektů (poplachové a tísňové zabezpečení výhodou)
znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR
znalost předpisů v oblasti BOZP a PO
znalost stavebních předpisů
znalost práce ve Word a EXCEL
bezúhonnost
Nabízíme
10 platovou třídu
pružnou pracovní dobu
5 týdnů dovolené
5 dnů „sick days“
stravenky
Náplň práce
komplexní zajištění správy, údržby a rozvoje užívaného nemovitého majetku
příprava návrhů na změny dislokace
vedení jednání se zástupci OSS spravující užívané nemovitosti
zpracování podkladů pro veřejné zakázky spojené s provozem objektů
návrhy a realizace řešení bezpečnosti objektů a zaměstnanců
realizace stavebně technických akcí
zpracování a aktualizace provozních řádů objektů ve spolupráci se správci objektů
analytická činnost, vyhodnocování efektivnosti
spolupráce s technikem BOZP
Další informace
Strukturované CV spolu s průvodním dopisem a datem možného nástupu zasílejte nejpozději 30.06.2017 na lgaluszkova@pms.justice.cz.
Kontakt
Ředitelství PMS
Hybernská 18, Praha 1, 110 00
Kontaktní osoba Mgr. Galuszková Lucie
tel.: 224 424 304

 
Probační úředník PMS Ústí nad Labem
zástup za MD/RD
Požadujeme
ukončené vysokoškolské magisterské studium humanitního směru
vysoké pracovní nasazení
flexibilitu
ochotu vzdělávat se
bezúhonnost
způsobilost k právním úkonům
znalost práce na PC
řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
platová třída 9, po zkušební době 11 (dle Přílohy č. 4 Nařízení vlády č. 564/2006 Sb.)
po osvědčení osobní hodnocení
5 týdnů dovolené
5 dní sick days
pružná pracovní doba
odborné vzdělávání
stravenky
přátelské a podporující pracovní prostředí
zázemí stabilní organizace
Další informace
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem a souhlasem se zpracováním osobních údajů zasílejte nejpozději do 12.07.2017 na e-mail: iteplikova@pms.justice.cz,  nebo na adresu střediska PMS v Ústí nad Labem (Velká Hradební 484/2, 40001 Ústí nad Labem).
Výběrové řízení se bude konat dne 19.07.2017 od 8:30 hodin ve středisku PMS Ústí nad Labem
Kontakt
Probační a mediační služba ČR
Mgr. Iveta Teplíková
Velká Hradební 484/2
40001 Ústí nad  Labem
Nástup možný od 01.08.2017

 

Probační asistent PMS Ústí nad Labem
zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost
Požadujeme
ukončené středoškolské vzdělání v oblasti společenskovědní
věk nejméně 21 let
bezúhonnost
řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
způsobilost k právním úkonům
znalost práce na PC
vysoké pracovní nasazení
flexibilitu
ochotu vzdělávat se
Nabízíme
platová třída 9
po osvědčení osobní hodnocení
5 týdnů dovolené
5 dní zdravotního volna
pružná pracovní doba
odborné vzdělávání
stravenky
přátelské a podporující pracovní prostředí
zázemí stabilní organizace
Další informace
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem a souhlasem se zpracováním osobních údajů zasílejte nejpozději do 12.07.2017 na e-mail: jodvarka@pms.justice.cz, nebo na adresu střediska PMS v Ústí nad Labem (Velká Hradební 484/2, 400 01 Ústí nad Labem).
Výběrové řízení se bude konat dne 19.07.2017 od 8:30 hodin ve středisku PMS Ústí nad Labem
Kontakt
Probační a mediační služba
Středisko Ústí nad Labem
Mgr. Jan Odvárka
Velká Hradební 484/2
40001 Ústí nad Labem
Nástup možný od 01.08.2017

 

Probační a mediační služba vyhlašuje v rámci projektu Proč zrovna já? II výběrové řízení na pozici:
Poradce pro oběti - 0,4 úvazek  - Uherské Hradiště
Náplň práce
realizace telefonické, emailové a osobní poradenství, s tím související studium   odborných podkladů pro daný případ
realizace doprovodů, zprostředkování účasti oběti v restorativních programech
iniciace a spolupráce na multidisciplinárních setkáních v dané lokalitě
vedení záznamů k poradenství (záznamové archy), jako podklad pro zpracování studie potřeb obětí 
účast na vzdělávacím kurzu
intervize a individuální konzultace s odbornými regionálními konzultanty
klientské kazuistiky, multidisciplinární týmy
zkvalitňování vzájemné spolupráce členů regionálních multidisciplinárních týmů pro oběti
spolupodílení se na vzdělávání zaměstnanců státní správy a pracovníků pomáhajících profesí ve spolupráci s odborným regionálním konzultantem
Požadujeme
vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání humanitního směru
zodpovědný a pečlivý přístup k práci, schopnost jednat s různými typy klientů, empatie, psychická odolnost
dobré organizační a komunikační schopnosti
dobrou uživatelskou znalost práce na PC
spolehlivost a samostatnost, týmová práce
bezúhonnost
flexibilitu
praxe v oboru výhodou (nikoli podmínkou)
Nabízíme
12 platovou třídu
úvazek 0,4 na pracovní smlouvu na dobu určitou (do 30. 4. 2020)
rozmanitou a zodpovědnou samostatnou práci
nepravidelnou pracovní dobu tvořenou dle měsíčních plánů skládající se z pevného a volitelného pracovního bloku
zajímavé platové ohodnocení
5 týdnů dovolené
Stravenky
místo výkonu práce dle uvedených lokalit.
Písemné materiály požadované od uchazeče (motivační dopis max. 1 strana A4, strukturované CV a souhlas se zpracováním osobních údajů dle zák. č. 101/2000 Sb.) zasílejte do 15.07.2017 na email msirotkova@pms.justice.cz. Ve svojí reakci uveďte název pozice Poradce pro oběti 0,4 + lokalita.

 

Probačního asistenta pro Středisko PMS Praha (doba neurčitá) a PMS Praha - západ (doba určitá - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
Požadujeme
ukončené středoškolské studium humanitního směru
vysoké pracovní nasazení
flexibilitu
ochotu vzdělávat se
bezúhonnost
způsobilost k právním úkonům
znalost práce na PC
řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
platová třída 9 (dle Přílohy č. 4 Nařízení vlády č. 564/2006 Sb.)
po osvědčení osobní ohodnocení
5 týdnů dovolené
5 dní sick days
pružná pracovní doba
odborné vzdělávání
stravenky
přátelské a podporující pracovní prostředí
zázemí stabilní organizace
Další informace
Strukturovaný životopis s motivačním dopisem a souhlasem se zpracovnáním osobních údajů zasílejte nejpozději do 23.06.2017 na e-mail: jmottlova@pms.justice.cz nebo na adresu Střediska Praha: Na Míčánkách 1497/2, Praha 10 – Vršovice, 100 83, k rukám PhDr. Jany Mottlové, Ph.D..
Žádosti bez přiloženého motivačního dopisu a souhlasu s vedením osobních údajů nebudou brány v potaz.
Nástup možný dle dohody

 
Účetní na dobu neurčitou
Požadujeme    
střední odborné vzdělání ekonomického směru
praxi na obdobné pozici minimálně 2 roky
zodpovědnost
samostatnost
pečlivost
aktivní přístup
znalost účetnictví v rozpočtové organizaci a majetkového účetnictví výhodou.
Náplň práce
evidence a účtování faktur, pokladny, majetku a bankovních výpisů
kontrola účtů
sestavování účetních výkazů
spolupráce při čtvrtletních a roční uzávěrce
Nabízíme        
pracoviště v centru Prahy
platová třída 10 (dle Přílohy č. 4 nařízení vlády č. 564/2006 Sb.)
po osvědčení zajímavé osobní hodnocení
pracovní poměr na dobu neurčitou 
5 týdnů dovolené
5 dní sick days + 1 den studijní volno
pružná pracovní doba
možnost odborného vzdělávání
stravenky
přátelské a podporující pracovní prostředí
zázemí stabilní organizace
Další informace  
Strukturovaný životopis s datem možného nástupu a souhlasem se zpracováním osobních údajů dle dle zák. č. 101/2000 Sb. zasílejte  do 03.07.2017 na e-mail: lgaluszkova@pms.justice.cz. Do předmětu zprávy uveďte: „VŘ – účetní“.
Kontakt
Mgr. Lucie Galuszková
tel.: 224 424 402
Nástup možný ihned nebo dle dohody

 

Administrátor veřejných zakázek
Požadujeme
SŠ/VŠ
znalost zákona o zadávání veřejných zakázek a souvisejících právních předpisů
praxi s administrací veřejných zakázek min. 3 roky
zkušenost s elektronickýcm zadáváním veřejných zakázek
znalost práce s Word a Excel
bezúhonnost
vysoké pracovní nasazení, zodpovědnost
znalost zákona č. 218/2000 Sb., a zák. č. 219/2000 Sb., výhodou
zkušenost s projekty EU výhodou
Náplň práce
komplexní zajištění zadávacího řízení veřejných zakázek a celková administrace veřených zakázek dle typu VZ, zejména:
příprava zadávacích podmínek
příprava dokumentů zadávacícho řízení
realizace výběrového řízení
zpracování související dokumentace
zajištění informační povinnosti zadavatele
vypořádání žádostí o dodatečné informace
vypořádání námitek
spolupráce při řízení před UOHS apod.
Nabízíme
12 platovou třídu
pružnou pracovní dobu
5 týdnů dovolené
5 dnů „sick days“
stravenky
Další informace
Strukturované CV spolu s průvodním dopisem, souhlasem se zpracováním osobních údajů dle zák. č. 101/2000 Sb. a datem možného nástupu zasílejte nejpozději do 30.06.2017 na e-mail: lgaluszkova@pms.justice.cz. Do předmětu zprávy uveďte: „VŘ – administrátor“.
Nástup ihned/dle dohody
Kontakt
Ředitelství PMS ČR,
Hybernská 18, Praha 1, 110 00
Kontaktní osoba Mgr. Lucie Galuszková
tel.: 224 424 402

 

Probační úředník PMS Domažlice
doba určitá – zástup za MD/RD
Požadujeme
ukončené vysokoškolské magisterské studium humanitního směru
vysoké pracovní nasazení
flexibilitu
práci na PC
ochotu vzdělávat se
bezúhonnost
způsobilost k právním úkonům
řidičský průkaz skupiny B
zkušenost se sociální prací výhodou
Nabízíme
platová třída 9, po zkušební době 11, po absolvování Kvalifikačního vzdělávacího kurzu 12
po osvědčení osobní hodnocení
5 týdnů dovolené
5 dní sick days
pružná pracovní doba
odborné vzdělávání
stravenky
přátelské a podporující pracovní prostředí
zázemí stabilní organizace
Další informace
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem a souhlasem se zpracováním osobních údajů zasílejte nejpozději do 07.07.2017 na e-mail: mnovy@pms.justice.cz, popř. poštou na adresu: PMS Domažlice, Paroubkova 228, 344 01 Domažlice.
Výběrové řízení se bude konat dne 12.07.2017 na středisku PMS v Domažlicích.
Kontakt
Probační a mediační služba
Středisko Domažlice
Paroubkova 228
344 01 Domažlice
Mgr. Michael Nový
Vedoucí střediska
Tel.733 788 938
Nástup možný od 01.08.2017

 

Probační úředník - středisko PMS Pelhřimov
Požadujeme
ukončené vysokoškolské magisterské studium humanitního směru
vysoké pracovní nasazen
flexibilitu-ochotu vzdělávat se
bezúhonnost
způsobilost k právním úkonům
znalost práce na PC
řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
platová třída 9, po zkušební době 11, po absolvování kvalifikačního vzdělávacího kurzu 12. (dle Přílohy č. 4 Nařízení vlády č. 564/2006 Sb)
po osvědčení osobní hodnocení
5 týdnů dovolené
5 dní sick days
pružná pracovní doba
odborné vzdělávání
stravenky
přátelské a podporující pracovní prostředí
zázemí stabilní organizace
Další informace
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem a souhlasem se zpracováním osobních údajů zasílejte nejpozději do 27.06.2017 na e-mail: zpechova@pms.justice.cz, nebo na adresu střediska PMS v Pelhřimově (Pražská 127, 393 01 Pelhřimov).
Výběrové řízení se bude konat dne 29.06.2017 od 9:00 hodin ve středisku PMS Pelhřimov
Kontakt
Probační a mediační služba ČR
Mgr. Zuzana Pechová
Pražská 127
393 01 Pelhřimov
Nástup možný od 01.07.2017

 

Probační úředník – pracovník v oddělení elektronického monitorovacího systému (EMS) – středisko Liberec

Náplň práce
výkon činností úředníka PMS daných zákonem č. 257/2000 Sb., o Probační a mediační službě, tj. práce s pachateli a oběťmi trestných činů, vedení a kontrola pachatelů v rámci výkonu alternativních trestů, zajištění probačních činností v kontextu trestního řízení
specializace na zajištění provozu elektronického monitorovacího systému (dále jen EMS) v soudním kraji
součinnost s justičními partnery, orgány činnými v trestním řízení a dalšími institucemi v rámci zajištění agendy EMS
zakládání a editování údajů monitorované osoby v informačních systémech
nastavení parametrů monitorovacího programu u monitorované osoby (pachatele)
cílové zaměření a nastavení parametrů fungování EMS, činnosti spojené s instalací a deinstalací koncového zařízení v místě bydliště klienta
párování koncového zařízení s monitorovanou osobou
řešení bezpečnostních a provozních incidentů EMS ve spolupráci s příslušným vedoucím případu
Požadujeme
ukončené vysokoškolské magisterské studium ve společenskovědní oblasti
bezúhonnost
vysoké pracovní nasazení a flexibilitu
ochotu strpět práci v pohotovostním režimu o víkendech
řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
ochotu cestovat
pozitivní vztah k technice
uživatelskou znalost MS Office, Word, Excel, Power Point
schopnost pracovat v týmu
zodpovědný a pečlivý přístup k práci
odolnost vůči stresu
ochotu vzdělávat se
technické dovednosti jsou vítány
Nabízíme
pracovní úvazek HPP
platová třída 9, po zkušební době 11, po osvědčení ve zkušební době osobní ohodnocení, po ukončení kvalifikačního vzdělávacího kurzu 12. platová třída (dle Přílohy č. 4 Nařízení vlády č. 564/2006 Sb.)
rizikový příplatek
práci na dobu neurčitou po úspěšném absolvování 3 měsíční zkušební doby a úspěšném absolvování kvalifikačního vzdělávacího kurzu
zařazení do specializačního a dalšího odborného vzdělávání
5 týdnů dovolené
5 dnů zdravotního volna
stravenky
pravidelné pracoviště: středisko PMS Liberec, místo výkonu práce: Severočeský soudní kraj  
přátelské a podporující pracovní prostředí
zázemí stabilní organizace
Další informace
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem a souhlasem se zpracováním osobních údajů dle zák. č. 101/2000 Sb., zasílejte nejpozději do 04.07.2017 na email: jodvarka@pms.justice.cz nebo na adresu Probační a mediační služba, Velká Hradební 484/2, 400 01 Ústí nad Labem, do předmětu uveďte VŘ – pracovník EMS. Vybraní uchazeči budou pozváni k výběrovému řízení, které se uskuteční dne 13. 7. 2017 ve středisku PMS Liberec, nám. Dr. E. Beneše 585/26, 460 01  Liberec. Před přijetím budeme vyžadovat reference na pracovní zkušenosti uchazeče.
Kontakt
Probační a mediační služba, Mgr. Jan Odvárka, Velká Hradební 484/2, 400 01  Ústí nad Labem
předpokládaný nástup – 1.8. 2017

 
Probační a mediační služba vyhlašuje v rámci projektu Proč zrovna já? II výběrové řízení na pozici:
Poradce pro oběti
v lokalitě: Kolín, Nymburk
Náplň práce
realizace telefonické, emailové a osobní poradenství, s tím související studium odborných podkladů pro daný případ
realizace doprovodů, zprostředkování účasti oběti v restorativních programech
iniciace a spolupráce na multidisciplinárních setkáních v dané lokalitě
vedení záznamů k poradenství (záznamové archy), jako podklad pro zpracování studie potřeb obětí
účast na vzdělávacím kurzu
intervize a individuální konzultace s odbornými regionálními konzultanty – klientské kazuistiky, multidisciplinární týmy
zkvalitňování vzájemné spolupráce členů regionálních multidisciplinárních týmů pro oběti
spolupodílení se na vzdělávání zaměstnanců státní správy a pracovníků pomáhajících profesí ve spolupráci s odborným regionálním konzultantem
Požadujeme
vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání humanitního směru
zodpovědný a pečlivý přístup k práci, schopnost jednat s různými typy klientů empatie, psychická odolnost
dobré organizační a komunikační schopnosti
dobrou uživatelskou znalost práce na PC
spolehlivost a samostatnost, týmová práce
bezúhonnost
flexibilitu
praxe v oboru výhodou (nikoli podmínkou)
Nabízíme
12 platovou třídu
úvazek 0,4 na pracovní smlouvu na dobu určitou (do 30. 4. 2020)
možná kombinace dvě lokality – jeden poradce, úvazek 0,8
nástup ihned
rozmanitou a zodpovědnou samostatnou práci
nepravidelnou pracovní dobu tvořenou dle měsíčních plánů skládající se z pevného a volitelného pracovního bloku
odpovídající platové ohodnocení
5 týdnů dovolené
stravenky
sick days
místo výkonu práce Kolín, Nymburk
Písemné materiály požadované od uchazeče (motivační dopis max. 1 strana A4, strukturované CV a souhlas se zpracováním osobních údajů dle zák. č. 101/2000 Sb.) zasílejte do 30.06.2017 na email msirotkova@pms.justice.cz. Ve svojí reakci uveďte název pozice Poradce pro oběti + Vámi zvolené místo.

 
Probační a mediační služba vyhlašuje v rámci projektu Proč zrovna já? II výběrové řízení na pozici:
Poradce pro oběti
v lokalitě: Ostrava
Náplň práce
realizace telefonické, emailové a osobní poradenství, s tím související studium odborných podkladů pro daný případ
realizace doprovodů, zprostředkování účasti oběti v restorativních programech
iniciace a spolupráce na multidisciplinárních setkáních v dané lokalitě
vedení záznamů k poradenství (záznamové archy), jako podklad pro zpracování studie potřeb obětí
účast na vzdělávacím kurzu
intervize a individuální konzultace s odbornými regionálními konzultanty – klientské kazuistiky, multidisciplinární týmy
zkvalitňování vzájemné spolupráce členů regionálních multidisciplinárních týmů pro oběti
spolupodílení se na vzdělávání zaměstnanců státní správy a pracovníků pomáhajících profesí ve spolupráci s odborným regionálním konzultantem
Požadujeme
vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání humanitního směru
zodpovědný a pečlivý přístup k práci, schopnost jednat s různými typy klientů
empatie, psychická odolnost
dobré organizační a komunikační schopnosti
dobrou uživatelskou znalost práce na PC
spolehlivost a samostatnost, týmová práce
bezúhonnost
flexibilitu
praxe v oboru výhodou (nikoli podmínkou)
Nabízíme
12 platovou třídu
úvazek 0,7 na pracovní smlouvu na dobu určitou (do 30. 4. 2020)
nástup možný ihned
rozmanitou a zodpovědnou samostatnou práci
nepravidelnou pracovní dobu tvořenou dle měsíčních plánů skládající se z pevného a volitelného pracovního bloku,
zajímavé platové ohodnocení
5 týdnů dovolené
sick days
stravenky
místo výkonu práce Ostrava
Písemné materiály požadované od uchazeče (motivační dopis max. 1 strana A4, strukturované CV a souhlas se zpracováním osobních údajů dle zák. č. 101/2000 Sb.) zasílejte do 30.06.2017 na email msirotkova@pms.justice.cz. Ve svojí reakci uveďte název pozice Poradce pro oběti 0,7 Ostrava.
 

Doporučení

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
Doporučte nás!

Víte co je
Mimosoudní jednání řízené prostředníkem, mediátorem, za účelem řešení sporu mezi obviněným a poškozeným. Činnost…
Slovník pojmů
Kontakty

Ředitelství

Probační a mediační služba

Hybernská 18

Praha 1

ID DS: raeaa5y

 

Další kontakty