Asistent/ka ředitelky Probační a mediační služby – Praha

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru),
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • samostatnost a organizační schopnosti, reprezentativní vystupování,
  • komunikační dovednosti, kreativitu, flexibilitu, zodpovědnost,
  • základní znalost anglického jazyka na úrovni A1,
  • výhodou znalost práce s datovými schránkami, spisovou službou apod.,
  • trestní bezúhonnost.

Náplň práce

  • zajištění chodu sekretariátu ředitelky a administrativa spojená s touto činností,
  • komplexní správa spisové služby, obsluha datové schránky,
  • zveřejňování v registru smluv a další administrativní činnost,  
  • příprava podkladů pro jednání a zápisy z nich,
  • organizace návštěv ředitelství,
  • správa kalendáře ředitelky,
  • spolupráce s ostatními odděleními a středisky,
  • kompletní administrace zajištění záloh na zahraniční pracovní cesty zaměstnanců Probační a mediační služby,
  • korunová a valutová pokladna, ceniny,
  • veškerá činnost podatelny – příchozí, odchozí pošta, admin. zpracování faktur pro
  • odd. finanční účtárny,
  • ubytování na ředitelství PMS.

Nabízíme

  • samostatnou práci v kolektivu Probační a mediační služby,
  • platové zařazení dle 9. platové třídy (Příloha č. 1 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.),
  • osobní příplatek po zapracování,
  • pružná pracovní doba,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • dobu určitou (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou), plný úvazek.

Nástup únor 2023, případně dle dohody

Životopis spolu s motivačním dopisem doručte na e-mail: kvyvadilova@pms.justice.cz . Termín výběrového řízení bude upřesněn.

Metodik informačních systémů – Praha

Požadujeme

  • ukončené vysokoškolské vzdělání,
  • znalost Word, Excel a PowerPoint (pokročilé funkce úpravy textu, základy VBA, pokročilá znalost funkcí),
  • znalost předpisů a pravidel z oblasti kybernetické bezpečnosti výhodou,
  • znalost fungování různých informačních systémů výhodou,
  • znalost anglického jazyka výhodou,
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilitu, samostatnost, ochotu vzdělávat se, komunikativnost, pečlivost,
  • trestní bezúhonnost.

Náplň práce

Správa, podpora a rozvoj informačního systému v oblasti kybernetické bezpečnosti. Kontrola procesu úprav informačního systému a jejich testování. Správa bezpečnostní dokumentace. Zajišťování projektů informačních systémů z pohledu kybernetické bezpečnosti. Plnění dalších úkolů podle potřeby na základě pokynů nadřízeného a vedení Probační a mediační služby.

Nabízíme

  • samostatnou práci v příjemném kolektivu Probační a mediační služby,
  • možnost seberealizace, odborného růstu a prohlubování kvalifikace,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • platové zařazení dle 12. platové třídy (Příloha č. 1 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.),
  • osobní příplatek,
  • značná flexibilita v rámci pružné pracovní doby (pevný blok 10-13 hod, tříměsíční vyrovnávací období),
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • pracoviště v centru Prahy.

Další informace

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem doručte nejpozději do 03.02.2023 na e-mail: kvyvadilova@pms.justice.cz Termín výběrového řízení bude upřesněn.

Nástup od 01.03.2023, případně dle dohody

Administrativní asistent – středisko Kladno

Náplň práce

Zajímavá a pestrá práce v administrativě, spolupráce s probačními úředníky, elektronická evidence a zakládání dokumentů, práce na PC s odborným programem, zaučení je samozřejmostí.

Požadované znalosti a dovednosti

  • ukončené středoškolské vzdělání,
  • trestní bezúhonnost,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilitu,
  • samostatnost,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet).

Co Vám můžeme nabídnout

  • zázemí stabilní organizace,
  • platová třída 8*, struktura platu: základní plat od 10 000 do 14 760 Kč dle započitatelné praxe, osobní příplatek po zkušební době, rizikový příplatek již při nástupu,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • práce vhodná pro studenty VŠ, absolventy či zájemce krátce po rodičovské dovolené,
  • místo výkonu práce Kladno,
  • dobu určitou do 30.06.2023 – možnost prodlužení, zkrácený úvazek – 20 hodin týdně.

Další informace

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem doručte nejpozději do 01.02.2022 na mail: hhudeckova@pms.justice.cz  Výběrové řízení se uskuteční na středisku Probační a mediační služby v Kladně, Nám. 17. listopadu 2840, 272 01 Kladno dne 07.02.2023.

Kontakt Mgr. Hana Hudečková, tel.: 778 719 567, mail: hhudeckova@pms.justice.cz

Nástup 15.02.2023 nebo dohodou.

*) V platové třídě podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. V případě středoškolského vzdělání dochází ke krácení relevantní praxe pro zařazení do platového stupně.

Probační úředník – středisko Jablonec nad Nisou

Náplň práce

Výkon činností úředníka Probační a mediační služby je daný zákonem č. 257/2000 Sb. o Probační a mediační službě. Provádění probačních a mediačních činností v rámci platných právních předpisů a interních předpisů organizace. Realizace činností směřujících k mediaci či jinému restorativnímu programu. Realizace probace na pokyn orgánů činných v trestním řízení. Poradenská, výchovná a kontrolní činnost u dospělých, mladistvých pachatelů trestné činnosti i dětí mladších 15 let. Poskytování odborné pomoci a právních informací obětem trestných činů. Další související činnosti.

Co od Vás očekáváme

  • ukončené vysokoškolské studium humanitního směru,
  • požadované znalosti a dovednosti,
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilitu,
  • ochotu vzdělávat se, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
  • zkušenosti se sociální prací výhodou,
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednost.

Výhodou orientace v sociální a trestně právní oblasti.

Co Vám můžeme nabídnout

  • zázemí stabilní organizace,
  • platová třída 11*, struktura platu: základní plat od 25 280 do 37 170 Kč dle započitatelné praxe), po zkušební době platová třída 12 (základní plat od 27 250 – 40 120 dle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době, rizikový příplatek již při nástupu,
  • pružná pracovní doba,
  • odborné vzdělávání,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • místo výkonu práce Jablonec nad Nisou

Práce vhodná pro absolventy.

Nástup od 01.03.2023 nebo dle dohody

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem doručte nejpozději do 27.01.2023 12:00 hodin na email: hramseidlova@pms.justice.cz  nebo na adresu: Probační a mediační služba, k rukám Mgr. Hany Ramseidlové, Podhorská 62, 466 01 Jablonec nad Nisou. Vybraní uchazeči budou pozváni k výběrovému řízení. Výběrové řízení se uskuteční dne 01.02.2023.

Kontakt Mgr. Hana Ramseidlová, tel. 734 362 953, mail: hraimseidlova@pms.justice.cz

Adresa Probační a mediační služba, Podhorská 62, 466 01 Jablonec nad Nisou

*) V platové třídě podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. V případě středoškolského vzdělání dochází ke krácení relevantní praxe pro zařazení do platového stupně.

Probační úředník – středisko Rakovník

Náplň práce

Výkon činností úředníka Probační a mediační služby je daný zákonem č. 257/2000 Sb. o Probační a mediační službě. Provádění probačních a mediačních činností v rámci platných právních předpisů a interních předpisů organizace.

Realizace činností směřujících k mediaci či jinému restorativnímu programu. Realizace probace na pokyn orgánů činných v trestním řízení. Poradenská, výchovná a kontrolní činnost u dospělých, mladistvých pachatelů trestné činnosti i dětí mladších 15 let. Poskytování odborné pomoci a právních informací obětem trestných činů. Další související činnosti.

Co od Vás očekáváme

  • ukončené vysokoškolské studium humanitního směru,
  • požadované znalosti a dovednosti,
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilitu,
  • ochotu vzdělávat se, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
  • zkušenosti se sociální prací výhodou,
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednost.

Výhodou orientace v sociální a trestně právní oblasti.

Co Vám můžeme nabídnout

  • zázemí stabilní organizace,
  • platová třída 11*, struktura platu: základní plat od 25 280 do 37 170 Kč dle započitatelné praxe), po zkušební době platová třída 12 (základní plat od 27 250 – 40 120 dle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době, rizikový příplatek již při nástupu,
  • pružná pracovní doba,
  • odborné vzdělávání,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • místo výkonu práce Rakovník.

Práce vhodná pro absolventy

Nástup od 15.02.2023 nebo dle dohody

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem doručte nejpozději do 30.01.2023 na email: pullrichova@pms.jusice.cz a v kopii esedlarikova@pms.justice.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k výběrovému řízení. Výběrové řízení se uskuteční dne 06.02.2023.

Kontakt Ing. Petra Ullrichová, tel. 734 362 962, email: pullrichova@pms.justice.cz

Adresa Probační a mediační služba, Na Sekyře 2123, 269 01 Rakovník

*) V platové třídě podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. V případě středoškolského vzdělání dochází ke krácení relevantní praxe pro zařazení do platového stupně.

Finanční manažer projektu „Zpátky do života“ – Praha

Projekt Zpátky do života je financován z Norských fondů a jeho cílem je podpořit návrat odsouzených zpátky do společnosti. V rámci projektu jsou zaváděny resocializační programy v programových centrech a v prvním probačním domě v ČR.

Náplň práce

  • finanční řízení projektu
  • vedení projektového účetnictví
  • vedení a hlídání projektového rozpočtu
  • hlídání a evidence nákladů projektu
  • evidence a archivace účetních dokladů
  • vypracovává finanční části monitorovacích zpráv, žádosti o platbu a žádosti o změnu rozpočtu
  • komunikuje s dodavateli o finančním plnění objednávek a zakázek
  • účastní se kontrol projektu, komunikuje s auditorem
  • zpracování finančních tabulek a výkazů dle Ministerstva spravedlnosti
  • zpracování rozpočtových opatření

Požadované znalosti a dovednosti

  • středoškolské vzdělání (vysokoškolské výhodou),
  • znalost práce v Excelu – práce s daty, kontingenční tabulky, základní vzorce atd.,
  • samostatnost,
  • zodpovědný a pečlivý přístup k práci,
  • organizační schopnosti,
  • schopnost pracovat v týmu,
  • odolnost vůči stresu, časová flexibilita.

Výhodou znalost/praxe ve vedení účetnictví, znalost/praxe s finančním řízením projektů financovaných z EU, praxe ve státní správě.

Co Vám můžeme nabídnout

  • zázemí stabilní organizace,
  • platová třída 12 (Příloha č. 1 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.),
  • značná flexibilita v rámci pružné pracovní doby (pevný blok 10 – 13hod), čtvrtletní vyrovnávací období,
  • možnost seberealizace, odborného růstu,
  • možnost prohlubování kvalifikace,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • pracoviště v centru Prahy – Senovážné náměstí, Praha 1.

Práce vhodná také pro osoby se zdravotním postižením.

Nástup březen 2023 nebo dohodou

Životopis a motivační dopis zasílejte na adresu mtulejova@pms.justice.cz

Vedoucí projektového oddělení – Praha

Náplň práce

Ve spolupráci s dalšími útvary Probační a mediační služby připravuje dlouhodobé strategické projekty v intencích Koncepce rozvoje PMS. Odpovídá za implementaci a koordinaci projektových činností dle schválených harmonogramů a to v úzké součinnosti s příslušnými odděleními ředitelství Probační a mediační služby, Ministerstvem spravedlnosti a řídícími orgány příslušných projektů. Spolupracuje přitom s mezinárodními donory a mezinárodními partnerskými institucemi projektů. Jedná s odborníky podílející se na přípravě a realizaci projektů a koordinuje jejich práci. Jedná v dalších věcech spadajících do působnosti organizačního útvaru, který řídí. Řídí, organizuje, koordinuje a kontroluje práci oddělení. Zodpovídá za řádný chod oddělení a plnění svěřených úkolů. Podílí se na personálním obsazení svěřeného úseku. Odpovídá za dodržování právních předpisů a předpisů BOZP. Projektové oddělení PMS realizuje v současné době projekt financovaný v rámci Norských fondů, IT projekt financovaný z IROP a připravuje individuální projekt financovaný z Operačního programu Zaměstnanost.

Požadované znalosti a dovednosti

  • vysokoškolské vzdělání
  • min. 2 roky praxe s realizací projektů
  • zkušenost s vedením lidí
  • silné organizační schopnosti a samostatnost
  • zodpovědný a pečlivý přístup k práci
  • základní znalost anglického jazyka
  • PC dovednosti – Word, Excel, PowerPoint

Výhodou znalost/zkušenost s administrací projektů ESIF zejména OP LZZ/OPZ a Norských fondů, znalost v oblasti finančního řízení projektů, řidičský průkaz sk. B

Co Vám můžeme nabídnout

  • zázemí stabilní organizace,
  • vedení týmu realizovaných projektů
  • struktura platu: platová třída 13 (Příloha č. 1 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.),
  • značná flexibilita v rámci pružné pracovní doby (pevný blok 10 -13hod), čtvrtletní vyrovnávací období,
  • možnost seberealizace, odborného růstu,
  • možnost prohlubování kvalifikace,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • pracoviště na Senovážném náměstí v centru Prahy.

Práce vhodná také pro osoby se zdravotním postižením.

Doba určitá s možností prodloužení, plný úvazek.

Přihlášky zasílejte na adresu kvyvadilova@pms.justice.cz

Nástup leden 2023 nebo dohodou.

Metodik/specialista spisové služby – Praha

Požadujeme

  • ukončené středoškolské/vysokoškolské vzdělání,
  • znalost zákona č. 499/2004 Sb., vyhlášky č. 259/2012 Sb. a Národního standardu pro elektronické systémy spisové služby je vyžadována,
  • zkušenosti s metodickým a praktickým vedením spisové služby výhodou,
  • povědomí o zákonech č. 300/2008 Sb., č. 297/2016 Sb., č. 250/2017 Sb., č. 2/2020 Sb., č. 111/2019 Sb., eIDAS výhodou,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • samostatnost, ochotu vzdělávat se, komunikativnost, pečlivost,
  • trestní bezúhonnost.

Náplň práce

Pracovní pozice zahrnuje odpovědnost za komplexní koordinaci a metodické usměrňování spisové služby a správy dokumentů se složitým členěním, s působností na celém území státu (dále i „eSSL“), vč. ochrany údajů chráněných podle příslušných právních předpisů.

Jedná se zejména o tyto činnosti: aplikace aktuálních právních předpisů, upravujících spisovou službu a správu dokumentů, do praxe organizace, vč. přípravy a aktualizace vnitřních předpisů organizace (spisový řád). Metodické vedení, školení a uživatelská podpora v eSSL, provádění kontrol a ověřování znalostí uživatelů při vykonávání jednotlivých činností spisové služby v rámci celé organizace, vč. vybraných činností spisovny a skartačního řízení. Jednání s uživateli a dalšími metodickými pracovníky, analýzy uživatelských požadavků eSSL a návrhy řešení podpůrných interních procesů Probační a mediační služby (dále jen PMS). Metodické vedení správy spisoven a postupů v skartačním řízení v rámci celé organizace. Vedení spisovny a realizace skartačního řízení dle pokynů a pravidel Národního archivu na ředitelství PMS. Participace na vývoji, implementaci a provozu informačních systémů v oblasti eSSL v rámci organizace, jednání s dodavateli služeb eSSL. Další činnosti související se spisovou službou, správou dokumentů a spojenými administrativními úkony dle pokynů nadřízeného.

Nabízíme

  • samostatnou práci v příjemném kolektivu,
  • platové zařazení dle 12. platové třídy,
  • osobní příplatek,
  • značná flexibilita v rámci pružné pracovní doby (pevný blok 10 – 13hod), čtvrtletní vyrovnávací období,
  • možnost seberealizace, odborného růstu,
  • možnost prohlubování kvalifikace,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • pracoviště v centru Prahy.

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mail: kvyvadilova@pms.justice.cz .

Nástup dle dohody.