Lektor programového centra – Jihočeský soudní kraj 

Doba určitá, zkrácený úvazek

Náplň práce

Realizace programů Programového centra a zpracování související administrativy

  • nastudování metodiky, účast na zaškolování
  • participace na přípravě běhu
  • realizace programů dle metodiky 
  • průběžné zpracování požadovaných písemných výstupů
  • vypracování průběžných a závěrečných zpráv 

Požadované znalosti a dovednosti

  • dobrá znalost cílových skupin, se kterými se pracuje v Probační a mediační službě 
  • min. 1 rok zkušenosti s přímou prací s cílovými skupinami (pro něž budou programová centra určena)
  • zkušenost s prací s jednotlivcem, s uzavřenou skupinou, s rodinou, s blízkými klienta 
  • schopnost rozeznat a řešit rizikové, problematické nebo krizové situace v práci s jednotlivcem nebo se skupinou
  • vysoká frustrační tolerance, důslednost, schopnost držet hranice
  • samostatnost, sebeřízení, sebereflexe, schopnost plánovat, spolupracovat s kolegy v týmu
  • schopnost citlivého přístupu ke klientům a k jejich tématům a zároveň schopnost pojmenovat klientům i nepříjemné věci
  • počítačová gramotnost
  • trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz sk. B

Výhodou

  • znalost reálií života cílových skupin, jejich světů, čím žijí, o čem mluví
  • zkušenost s realizací probačního či resocializačního programu

Co Vám můžeme nabídnout

  • zařazení v platové třídě 12 (Příloha č. 1 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.),
  • rizikový příplatek, osobní příplatek po zkušební době
  • pracovní smlouva na zkrácený úvazek 0,5, po dobu zapůjčení systematizovaného místa, max. na 3 roky
  • stravenky
  • pružná pracovní doba (pevný blok 10:00 – 13:00, tříměsíční vyrovnávací období),
  • 5 týdnů dovolené + 5 dní dodatkové dovolené/ročně při plném úvazku – bude zohledněn zkrácený úvazek a datum nástupu
  • 5 dnů indispozičního volna, 1 den studijního volna
  • místo výkonu práce: Jihočeský soudní kraj 
  • zázemí stabilní organizace 
  • příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte do 12.12.2025 na adresu Nikola.Zelenkova@pms.gov.cz uveďte „VŘ – lektor programového centra“. Výběrové řízení proběhne do 14 dnů po ukončení přijímání přihlášek. Vybraní uchazeči budou pozváni k pohovoru.

Odborně administrativní asistent – středisko Teplice

Doba určitá do 30.06.2026, úvazek 20 hod./týdně

Náplň práce

Výkon činností asistenta Probační a mediační služby je daný zákonem č. 257/2000 Sb. o Probační a mediační službě.

  • Zajímavá práce v administrativě.
  • Písemná a telefonická komunikace se soudy, neziskovým sektorem a partnerskými organizacemi.
  • Komunikace a spolupráce s orgány činnými v trestním řízení (dále jen „OČTŘ“).
  • Spolupráce s probačními úředníky (např. při návštěvách v místě bydliště klientů).
  • Kontrola výkonu trestu obecně prospěšných prací.
  • Vedení konzultací (např. úvodních) s klienty v nekomplikovaných případech.
  • Vytváření různých výstupů jako písemných záznamů z jednání (s klienty, OČTŘ, z návštěv z místa bydliště, škol atd.), příprava podkladů pro OČTŘ a další spolupracující subjekty apod.
  • Zaškolení je samozřejmostí. Máme propracovaný interní vzdělávací systém.

Požadované znalosti a dovednosti

  • Ukončené středoškolské vzdělání humanitního nebo společenskovědního směru,
  • minimální věk 21 let, trestní bezúhonnost,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • flexibilitu, ochotu vzdělávat se,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
  • zkušenosti se sociální prací výhodou,
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednost.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Zázemí stabilní organizace,
  • struktura platu: základní plat v platové třídě 9 (Příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.), stupeň dle započitatelné praxe, od 23 110 Kč do 33 220 Kč
  • rizikový příplatek 5 000 Kč již při nástupu, osobní příplatek po zapracování,
  • pružná pracovní doba (pevný blok 10:00 – 13:00),
  • odborné vzdělávání,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na volný čas,
  • možnost zkráceného úvazku
  • místo výkonu práce Teplice

Práce vhodná také pro absolventy, pracující důchodce, osoby se zdravotním postižením či zájemce krátce po rodičovské dovolené.

Nástup od 02.01.2026

Přihlášky zasílejte bez prodlení na níže uvedené kontakty.Vybraní uchazeči budou pozváni k výběrovému řízení.

Kontakt Mgr. Marcela Bartáková, tel. 601 146 693, e-mail: marcela.bartakova@pms.gov.cz, Probační a mediační služba, Husitská 1071/2, 415 01 Teplice.

Probační úředník – středisko Domažlice

Náplň práce

Výkon činností úředníka Probační a mediační služby je daný zákonem č. 257/2000 Sb. o Probační a mediační službě.

  • Provádění probačních a mediačních činností v rámci platných právních předpisů a interních předpisů organizace.
  • Realizace činností směřujících k mediaci či jinému restorativnímu programu. Realizace probace na pokyn orgánů činných v trestním řízení.
  • Poradenská, výchovná a kontrolní činnost u dospělých, mladistvých pachatelů trestné činnosti i dětí mladších 15 let.
  • Poskytování odborné pomoci a právních informací obětem trestných činů.
  • Další související činnosti.

Co od Vás očekáváme – ukončené vysokoškolské studium humanitního směru.

Požadované znalosti a dovednosti

  • vysoké pracovní nasazení, flexibilitu,
  • ochotu vzdělávat se, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
  • zkušenosti se sociální prací výhodou,
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednost.

Výhodou orientace v sociální a trestně právní oblasti.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Zázemí stabilní organizace,
  • platová třída 111, struktura platu: základní plat od 26 680 do 38 570 Kč dle započitatelné praxe), po zkušební době platová třída 12 (základní plat od 28 650 – 41 520 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době, rizikový příplatek 5 000 Kč již při nástupu,
  • pružná pracovní doba,
  • odborné vzdělávání,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní dodatkové dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • místo výkonu práce Domažlice.

Práce vhodná pro absolventy, osoby zdravotně znevýhodněné.

Nástup 01.01.2026 nebo dle dohody

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem doručte nejpozději do 17.12.2025 na email: jana.stauberova@pms.gov.cz Vybraní uchazeči budou pozváni k výběrovému řízení. Výběrové řízení se uskuteční dne 18.12.2025.

Kontakt Mgr. Jana Stauberová, tel. 778 735 997, mail: jana.stauberova@pms.gov.cz, Probační a mediační služba Paroubkova 228, 344 01 Domažlice

 ,

Personalista/ka – Praha

O nás

Probační a mediační služba (PMS) pomáhá zajišťovat spravedlivou a bezpečnou společnost – hledáme cesty k nápravě a integraci pachatelů trestné činnosti, podporujeme oběti a aktivně přispíváme k rozvoji moderní trestní politiky.

A právě teď hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici personalista/ka.

Co vás čeká

  • Administrativa spojená se vznikem, změnou a ukončením pracovních poměrů.
  • Vedení osobních spisů zaměstnanců.
  • Zpracování reportů a přehledů na úseku personální agendy.
  • Evidence systemizace a změn v pracovních poměrech.
  • Správa personálně-mzdového systému a organizační struktury.
  • Zajištění pracovněprávních náležitostí dle legislativy a interních pravidel.
  • Organizace výběrových řízení a spolupráce na náboru zaměstnanců.
  • Zpracování podkladů pro zařazení zaměstnanců do platových tříd a zpracování platových postupů.
  • Personální a pracovněprávní poradenství pro vedoucí i zaměstnance.
  • Komunikace s úřady (ČSSZ, zdravotní pojišťovny) a hlášení změn.
  • Podíl na tvorbě koncepce rozvoje personální správy a strategie HR.

Koho hledáme

  • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně v oblasti personalistiky, práva nebo ekonomie).
  • Znalost pracovněprávní legislativy.
  • Praxe v oblasti HR na obdobné pozici výhodou.
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel, Word; HR systémy).
  • Organizační schopnosti a samostatnost.
  • Spolehlivost, pečlivost a komunikativní dovednost.

Co nabízíme

  • pracovní poměr v režimu Zákoníku práce (nejedná se o služební poměr),
  • zajímavou a různorodou pracovní náplň, zázemí stabilní organizace,
  • odborný růst, vzdělávání a prostor pro seberealizaci,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • platové zařazení dle 12. platové třídy (Příloha č. 1 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.),
  • osobní příplatek,
  • značná flexibilita – pružná pracovní doba (pevný blok 10:00 – 13:00, tříměsíční vyrovnávací období), možnost home office,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • stravenky, příspěvek na penzijní připojištění,
  • pracoviště v centru Prahy,
  • práce vhodná i pro ZPS.

Další informace strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem doručte na e-mail: kristyna.vyvadilova@pms.gov.cz . Termín výběrového řízení bude upřesněn.

Nástup od 1. prosince 2025 nebo dohodou

Výběrové řízení na místo tajemníka pro vnitřní řízení – Praha

Probační a mediační služba je organizační složkou státu, která provádí úkony probace a mediace ve věcech projednávaných v trestním řízení.

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici tajemníka/tajemnice pro vnitřní řízení, který/á bude mít klíčovou roli v řízení vnitřních agend organizace. Hledáme zkušeného profesionála se schopností vést a motivovat tým, s výbornými organizačními dovednostmi, schopností strategického myšlení a orientací v oblasti veřejné správy.

Náplň práce

  • Řízení vnitřních agend organizace včetně personální a právní oblasti a podpory vedení organizace.
  • Koordinace přípravy a implementace právních předpisů do interních procesů organizace.
  • Organizace a rozvoj vnitřního chodu organizace (rozvoj lidských zdrojů, systemizace, BOZP, PO apod.).
  • Řízení agend ochrany osobních údajů, kybernetické bezpečnosti a spisové služby.
  • Realizace interních školení v oblastech své působnosti.

Očekáváme

  • ukončené VŠ magisterské studium,
  • dobrou znalost chodu státní organizace/organizační složky státu,
  • výborné znalosti zákona o archivnictví a spisové službě (v míře potřebné pro řízení systému spisové služby) a zákona o ochraně osobních údajů (v míře potřebné pro řízení interního systému ochrany dat, nakládání s nimi, kybernetické bezpečnosti),
  • znalost a praktická dovednost konstruktivního způsobu řešení sporů,
  • dovednost rozvíjet a udržovat systém podpory mezi zaměstnanci, vytváření pozitivní a vstřícné kultury na pracovišti,
  • připravenost vzdělávat se v oboru řízení lidských zdrojů a dalších relevantních oblastech,
  • bezúhonnost,
  • komunikativnost, vstřícnost, spolehlivost,
  • praktickou dovednost přesvědčivě argumentovat a srozumitelně prezentovat,
  • znalost AJ nebo jiného světového jazyka výhodou.


Nabízíme

  • Možnost podílet se na rozvoji interních procesů organizace,
  • zajímavou a odpovědnou práci ve veřejné správě,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí v rámci ředitelství organizace sídlící v centru Prahy,
  • zajímavou práci v zázemí stabilní organizace, která působí více jak 20 let činnosti v oblasti trestní justice,
  • osobní možnost podílet se na řízení státní organizace,
  • možnost profesní seberealizace a odborného růstu,
  • zajímavé finanční ohodnocení,
  • pracovní poměr na dobu neurčitou,
  • pružnou pracovní dobu,
  • 25 dnů dovolené,
  • 5 dní zdravotního volna (sick days) a 1 den studijního volna ročně,
  • zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, příspěvek na volnočasové vyžití, příspěvek na penzijní připojištění).

Probační a mediační služba podporuje rovnost mužů a žen a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů z různých skupin obyvatel.

Další informace strukturovaný profesní životopis s uvedením data možného nástupu a motivační dopis zasílejte na adresu Probační a mediační služba, Senovážné náměstí 995/1, 110 00 Praha 1 nebo elektronicky na kristyna.vyvadilova@pms.gov.cz

Nástup od 1. ledna 2025 nebo dohodou

Probační úředník – středisko Břeclav

Náplň práce

Výkon činností úředníka Probační a mediační služby – daný zákonem č. 257/2000 Sb. o Probační a mediační službě.

  • Provádění probačních a mediačních činností v rámci platných právních předpisů a interních předpisů organizace.
  • Realizace činností směřujících k mediaci či jinému restorativnímu programu.
  • Realizace probace na pokyn orgánů činných v trestním řízení.
  • Poradenská, výchovná a kontrolní činnost u dospělých, mladistvých pachatelů trestné činnosti i dětí mladších 15 let.
  • Poskytování odborné pomoci a právních informací obětem trestných činů.
  • Další související činnosti.
  • Zaškolení je samozřejmostí – máme interní vzdělávací systém.

Co od Vás očekáváme

  • Ukončené vysokoškolské magisterské studium humanitního směru nebo společenskovědního směru.
  • Ochotu vzdělávat se, flexibilitu,
  • bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednost.
  • Výhodou – orientace v sociální a trestně právní oblasti, zkušenosti se sociální prací.

Co Vám můžeme nabídnout

  • zázemí stabilní organizace, pracovní poměr (nejedná se o služební poměr),
  • platová třída 11, po zkušební době platová třída 12 (Příloha č. 1 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.), stupeň dle započitatelné praxe,
  • rizikový příplatek, osobní příplatek po zkušební době,
  • pružná pracovní doba (pevný blok 10:00 – 13:00, tříměsíční vyrovnávací období),
  • odborné vzdělávání,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna, 2 dny stmelovacího volna,
  • zázemí stabilní organizace,
  • příspěvek na penzijní připojištění.

Místo výkonu práce Břeclav.

Nástup od 01.01.2026 nebo dle dohody.

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem doručte nejpozději do 30.11.2025 na email: eva.musilova@pms.gov.cz, případně datovou schránkou na adresu: nepgm9j. Vybraní uchazeči budou pozváni k výběrovému řízení, které se uskuteční na středisku Břeclav.

Kontakt Mgr. Eva Musilová, tel. +420 778468491, e-mail: eva.musilova@pms.gov.cz, Probační a mediační služba, 17. listopadu 1a, 690 02 Břeclav

Poradce pro oběti – středisko Pardubice

Doba určitá s možností prodloužení, úvazek 0,5

Náplň práce

  • vedení konzultací s oběťmi trestných činů (osobně, telefonicky, emailem) za účelem poskytnutí odborné pomoci, předání právních informací, předání kontaktů na další odborníky, kteří by mohli oběti poskytnout specializované služby
  • zprostředkování účasti obětí trestných činů v restorativních programech
  • mapování služeb poskytovaných obětem trestných činů v regionu
  • zapojení do multidisciplinární spolupráce za účelem podpory služeb pro oběti v regionu
  • realizace doprovodů obětí trestných činů k úkonům souvisejícím s trestním řízením, řešení náhrady škody, nemajetkové újmy apod.
  • vedení veškeré dokumentace související s realizací poradenství obětem trestných činů

Požadované znalosti a dovednosti

  • ukončené magisterské studium humanitního směru,
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilitu,
  • ochotu vzdělávat se, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednost,
  • zkušenosti s prací s oběťmi trestných činů výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Zázemí stabilní organizace,
  • platová třída 12., struktura platu: základní plat od 28 650 – 41 520 Kč dle započitatelné praxe), rizikový příplatek 1 300 Kč již při nástupu, osobní příplatek po zkušební době, 
  • pružná pracovní doba,
  • odborné vzdělávání,
  • příspěvek na stravování,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění.

Místo výkonu práce Pardubice

Nástup od 01.02.2026

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na email: karolina.jenikova@pms.gov.cz. Uchazeči budou k výběrové řízení pozváni individuálně na pracoviště Probační a mediační služby středisko Pardubice.

Kontakt Mgr. Karolína Jeníková, tel. 720 970 392, mail: karolina.jenikova@pms.gov.cz, Probační a mediační služba Pardubice, 17. listopadu 237, 530 02 Pardubice.

Poradce pro oběti – středisko Litoměřice

Dohoda o pracovní činnosti v rozsahu 40 hodin měsíčně

Hlavní náplň práce poradce pro oběti

  • vedení konzultací (osobně, telefonicky, emailem) s oběťmi trestných činů za účelem poskytnutí odborné pomoci, předání právních informací, předání kontaktů. na další odborníky, kteří by mohli oběti poskytnout specializované služby
  • zprostředkování účasti obětí trestných činů v restorativních programech
  • mapování služeb poskytovaných obětem trestných činů v regionu
  • zapojení do multidisciplinární spolupráce za účelem podpory služeb pro oběti v regionu
  • realizace doprovodů obětí trestných činů k úkonům souvisejícím s trestním řízením, řešením náhrady škody, nemajetkové újmy apod.
  • vedení veškeré dokumentace související s realizací poradenství obětem trestných činů

Požadované znalosti a dovednosti

  • ukončené magisterské studium humanitního směru
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilitu,
  • ochotu vzdělávat se, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • zkušenosti s prací s oběťmi trestných činů výhodou,
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednost.

Co Vám můžeme nabídnout

  • zázemí stabilní organizace,
  • hodinová sazba 300,- Kč/ hodina,
  • odborné vzdělávání,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • místo výkonu práce středisko Probační a mediační služby v Litoměřicích

Práce vhodná i pro absolventy

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zašlete na e-mail: anna.vozabova@pms.gov.cz Uchazeči budou k výběrové řízení pozváni individuálně na pracoviště Probační a mediační služby středisko Litoměřice.

Kontakt Probační a mediační služba Litoměřice, Na Valech 525, 41201 Litoměřice (budova soudu), Mgr. Anna Vozábová, vedoucí střediska, tel.: 725 921 061, email: anna.vozabova@pms.gov.cz

Nástup dohodou

Poradce pro oběti – středisko Praha-východ a Praha-západ

Dohoda o pracovní činnosti v rozsahu 80 hodin měsíčně

Hlavní náplň práce poradce pro oběti

  • vedení konzultací s oběťmi trestných činů (osobně, telefonicky, emailem) za účelem poskytnutí odborné pomoci, předání právních informací, předání kontaktů. na další odborníky, kteří by mohli oběti poskytnout specializované služby
  • zprostředkování účasti obětí trestných činů v restorativních programech
  • mapování služeb poskytovaných obětem trestných činů v regionu
  • zapojení do multidisciplinární spolupráce za účelem podpory služeb pro oběti v regionu
  • realizace doprovodů obětí trestných činů k úkonům souvisejícím s trestním řízením, řešením náhrady škody, nemajetkové újmy apod.
  • vedení veškeré dokumentace související s realizací poradenství obětem trestných činů.

Požadované znalosti a dovednosti

  • ukončené magisterské studium humanitního směru
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilitu,
  • ochotu vzdělávat se, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • zkušenosti s prací s oběťmi trestných činů výhodou,
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednost.

Co Vám můžeme nabídnout

  • zázemí stabilní organizace,
  • hodinová sazba 300,- Kč/ hodina,
  • odborné vzdělávání,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • místo výkonu práce středisko Probační a mediační služby Praha-východ a Praha-západ.

Práce vhodná i pro absolventy.

Nástup dohodou.

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zašlete do 08.12.2025 na e-mail: jiri.ondovcak@pms.gov.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni na výběrové řízení. Výběrové řízení proběhne 10.12.2025.

Kontakt Mgr. Jiří Lukáš Ondovčák, vedoucí střediska, tel.: 734 362 963, email: jiri.ondovcak@pms.gov.cz, Probační a mediační služba, Na Míčánkách 1497/2a, 101 00 Praha 10.

Poradce pro oběti – středisko Praha

Doba určitá s možností prodloužení, plný úvazek

Náplň práce

vedení konzultací (osobně, telefonicky, emailem) s oběťmi trestných činů za účelem poskytnutí odborné pomoci, předání právních informací, předání kontaktů na další odborníky, kteří by mohli oběti poskytnout specializované služby

  • zprostředkování účasti obětí trestných činů v restorativních programech
  • mapování služeb poskytovaných obětem trestných činů v regionu
  • zapojení do multidisciplinární spolupráce za účelem podpory služeb pro oběti v regionu
  • realizace doprovodů obětí trestných činů k úkonům souvisejících s trestním řízením, řešením náhrady škody, nemajetkové újmy apod.
  • vedení veškeré dokumentace související s realizací poradenství obětem trestných činů

Požadované znalosti a dovednosti

  • ukončené magisterské studium humanitního směru,
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilitu,
  • ochotu vzdělávat se, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům,
  • znalost práce na PC – uživatelská úroveň (Word, Excel, internet),
  • komunikační dovednosti, spolehlivost, důslednost,
  • zkušenost s prací s oběťmi podmínkou,
  • zkušenosti s prací s oběťmi trestných činů výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Zázemí stabilní organizace,
  • platová třída 12, struktura platu: základní plat od 28 650 – 41 520 Kč (dle započitatelné praxe), rizikový příplatek 1 300 Kč již při nástupu, osobní příplatek po zkušební době, 
  • pružná pracovní doba,
  • odborné vzdělávání,
  • příspěvek na stravování,
  • přátelské a podporující pracovní prostředí,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den studijního volna,
  • příspěvek na penzijní připojištění.

Místo výkonu práce Praha.

Nástup dle dohody.

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem doručte na email: jana.hruba@pms.gov.cz. Termín výběrového řízení – uchazeči budou k výběrovému řízení pozváni individuálně na pracoviště Probační a mediační služby středisko Praha.

Kontakt Mgr. Jana Hrubá, tel. 607 066 732, mail: jana.hruba@pms.gov.cz, Probační a mediační služba Praha, Na Míčánkách 1497/2A, 100 83 Praha 10