Projekt Zpátky do života https://www.pmscr.cz/pdp3-zpatky-do-zivota/
Stručná náplň práce
Administrátor projektu zajišťuje administrativní agendu spojenou s organizováním a realizací projektu Zpátky do života. Zakládá a vede svěřenou projektovou dokumentaci, administruje všechny projektové materiály a dokumenty. Eviduje, zpracovává a archivuje pracovní výkazy, pracovní smluvy, cestovní příkazy. Poskytuje metodickou podporu členům realizačního týmu při vedení stanovených projektových agend a dokumentace a administrativní podporu projektovému, finančnímu manažerovi a odbornému garantovi.
Požadované vzdělání vysokoškolské, případně středoškolské vzdělání.
Požadované znalosti a dovednosti
Výhodou zkušenosti s projekty financovanými z operačních programů a znalost pracovněprávní agendy.
Nabízíme
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem prosím zasílejte do 31.03.2023 na adresu jdienstbierova@pms.justice.cz. Do předmětu uveďte „VŘ – administrátor projektu“. Výběrové řízení proběhne v co nejkratším termínu po ukončení přijímání přihlášek do výběrového řízení, vybraní uchazeči budou pozváni k pohovoru. Pohovor může probíhat i prostřednictvím online komunikace.
Kontaktní osoba Jindra Dienstbierová, Ředitelství Probační a mediační služba, Senovážné náměstí 995/1, 110 00 Praha 1.
Nástup od 01.05.2023